Meeskonnad
Meeskondade moodustamisel on järgmised reeglid:
- Igas meeskonnas on 3-4 liiget, kes käivad mõnes Tallinna koolis.
- Meeskonnad registreeruvad rakett21.ee lehel toodud lingil.
- Meeskonna liikmed käivad kas 7-8, 9-10 või 11-12 klassis.
Üldinfo
- E-võistlus koosneb üheksast ülesandest järgmistest valdkondadest: energiatehnoloogia, robootika, materjalitehnoloogia, elektroenergeetika, teedeehitus, ehitus, sisekliima, mehhatroonika.
- Iga ülesande kohta avaldatakse rakett21.ee lehel kõigepealt tutvustavad materjalid reedel kell 9.00, nendega tutvumiseks on aega terve nädalavahetus.
- Võistlusülesanne on avatud sellest järgmisel teisipäeval kell 19.00-20.00.
- Iga ülesande eest võib saada 0 kuni 100 punkti.
E-võistluse reeglid
- Ülesande lahendamise ajal (teisipäeval kell 19-20) ei tohi kasutada meeskonnavälise inimese abi ei arvutamisel, nõu küsimiseks ega mingil muul viisil.
- Internetist, raamatutest ja andmebaasidest info otsimine on lubatud.
- Ülesanne on nähtav teisipäeval alates kella 19.00-st.
- Vastamise jaoks on täpselt tund aega, ehk kuni 20.00-ni (kaasa arvatud). Lahenduse esitamise võimalust ei suleta, aga iga ületatud alanud minuti kohta arvestatakse trahvi -1 punkti. Siiski ei ole võimalik ülesande eest saada vähem kui 0 punkti.
- Kui reeglite rikkumine leiab faktilist kinnitust, siis meeskond diskvalifitseeritakse punktiarvestusest.
- Ebatsensuurseid väljendeid sisaldav töö jäetakse läbi vaatamata, selle eest saab 0 punkti.
Auhinnaarvestus
- Ülesande auhinna saab igas vanusekategoorias enim punkte saanud meeskond.
- Kui meeskondadel on sama palju punkte, saab auhinna vastuse varem postitanud meeskond.
- Kui kaks või enam meeskonda said sama palju punkte ning postitasid lahenduse samal sekundil, lahendatakse auhinna saamine loosimise teel.
- Finaali pääsevad igas vanusekategoorias kolm meeskonda, kes saavad kaheksa valdkonnaülesande kohta summaarselt kõige rohkem punkte.
- Soojendusülesande punkte summaarse punktisumma sisse ei arvestata.
- Kui finaali pääsemise järjestuse määramine selliselt ei õnnestu, võetakse arvesse kõigi ülesannete lahendamiseks kulunud summaarset aega. Kui ka see ei anna tulemust, lahendatakse finaali pääsemine loosimise teel.